10‏/02‏/2011
26 التعليقات

اغنية محمد منير ازاى

8:54 م
اغنية محمد منير 
ازاي 


اغنية محمد منير ازاى 




اغنية محمد منير ازاي


اغنية محمد منير الوطنية ازاي 
اهداء الي كل مواطن مصري شارك في ثورة 25 يناير او لم يشارك


-- كلمات اغنية ازاي --


ازاي ترضيللي حبيبتي
اتمعشق في اسمك وانتي
عمالة تزيدي في حيرتي
ومنتش حاسة بطيبتي ازاي
مش لاقي في عشقك دافع
ولاصدقى فى حبك شافع
ازاي انا رافع راسك
وانتي بتحني في راسي ازاي
انا اقدم شارع فيكى
وامالك من اللى ماليكى
انا طفل اتعلق بيكى
فى نص السكه وتوهتيه
انا لو عاشقك متخير
كان قلبى زمانه اتغير
وحياتك لفضل اغير فيكى لحد مترضى عليه
إزاي ترضيللي حبيبتي
اتمعشق في اسمك وانتي
عمالة تزيدي في حيرتي
ومنتش حاسة بطيبتي ازاي
مش لاقي في عشقك دافع
ولاصدقى فى حبك شافع
ازاي انا رافع راسك
وانتي بتحني في راسي ازاي
ازاى سايبانى بضعفى
طب ليه مش واقفه فى صفى
وانا عشت حياتى بحالها عشان ملمحش فى عينك خوف
وفى بحرك ولا فى برك ازاى احميلك ضهرك
وانا ضهرى فى اخر الليل دايما بيبات محنى ومكشوف
انا اقدم شارع فيكى
وامالك من اللى ماليكى
انا طفل اتعلق بيكى
فى نص السكه وتوهتيه
انا لو عاشقك متخير
كان قلبى زمانه اتغير
وحياتك لفضل اغير فيكى لحد مترضى عليه
إزاي ترضيللي حبيبتي
اتمعشق في اسمك وانتي
عمالة تزيدي في حيرتي
ومنتش حاسة بطيبتي ازاي
مش لاقي في عشقك دافع
ولاصدقى فى حبك شافع
ازاي انا رافع راسك
وانتي بتحني في راسي ازاي


كليب اغنية محمد منير ازاي يوتيوب





اغنية محمد منير ازاي

شارك الموضوع مع اصدقائك الان :

26 التعليقات:

  1. طب فين لينك التحميل يعنى ؟

    ردحذف
  2. احملها ازاى

    ردحذف
  3. اللينك فين يا حبيبي

    ردحذف
  4. ارفع راسك فوق لو انت مصرى

    ردحذف
  5. ازاي انا رافع راسك
    وانتي بتحني في راسي ازاي

    ردحذف
  6. لكل جواد كبوة ولين صوتك الحقيقي هو الذي يعبر عنك في الازمات

    ردحذف
  7. انا عايز احملها على الفيس بوك ازاى

    ردحذف
  8. ربنا يحميك يا منير انت صوت مصر الاصيل

    ردحذف
  9. من اجمل اغاني التورة الله يخليك يا منير

    ردحذف
  10. جميلة جدا

    ردحذف
  11. اغنيه بجد روعه مووووووووووووووووت

    ردحذف
  12. اغنية جامدة اوووووووي يبركلك يا منير

    ردحذف
  13. شغلها وبعد كدة حملها

    ردحذف
  14. زى ما الجخ سرق الاغنية دى مسروقة من ديوانى 15-7-1975 الصادر فى عام 2001 من الهيئة العامه لقصور الثقافه و سوف اقوم بأتخاذ الاجراءات القانونية ضد كاتب هذه الاغنية و ضد محمد منير لانني اعطتية نسخه منها منذ سنوات اثناء عرض مسرحيه مساء الخير يا مصر .. الشاعر محمد يوسف احمد

    ردحذف
  15. بحبها جداااااااااااااا

    ردحذف
  16. اغنية جامدة موت من زمان مسمعناش زيها

    ردحذف
  17. اغنيه جميله

    ردحذف
  18. انابحب منير وبحب اغنيه ازاى جدا

    ردحذف
  19. انا بحب اغاني الملك محمد منير وبزات الوطنية

    ردحذف
  20. أول أغنية لكل المصريين وكل واحدة يخدها على هواه .

    ردحذف
  21. اغنية جامدة جدى شكرالكل المصريين الى ساهمو فى هذة الغنية

    ردحذف
  22. ششششششششششششششششششششششششششكككككككككككككككككككككككككككررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  23. بحب اسمعك يا منير لأنك بتقول كلمات و لحن فى اغانيك بتحترم بيها عقلى

    ردحذف
  24. كل المغنين طلعوا أغانى على الثورة تانى يوم بس محدش شارك فعلآ فى تغيير مصر .

    ردحذف
  25. بحب اسمع اغانيك عن مصر والوحيدة الى بحبها اغنية ازاى وباقى اغانيك مبحبهاش

    ردحذف
  26. بجد اجمد اغ
    نيه عن الثوره

    ردحذف

الاعلي