30‏/05‏/2011
113 التعليقات

نتيجة الصف السادس الابتدائى - الترم الثاني

1:52 م
نتيجة الصف السادس الابتدائى 
الترم الثاني 

نتيجة الصف السادس الابتدائى

نتيجة الصف السادس الابتدائى

لجميع طلاب الشهادة الابتدائية 
واولياء الامور يمكنكم معرفة 
نتائج الامتحانات فور اعتمادها 
رسيما من خلال موقع وزارة التربية 
والتعليم لجميع محافظات مصر كل 
ماعليكم فعله هو الدخول الي موقع وزارة 
التربية والتعليم واختيار المحافظة ورقم 
الجلوس ويمكن ايضا لطلاب محافظتي 
القاهره والجيزة مستخدمي الانترنت 
من شركة لينك معرفة النتيجة من 
خلال موقع لينك 
0777 .


موقع وزارة التربية والتعليم اضغط هنا

موقع لينك نتيجة محافظة القاهره اضغط هنا

موقع لينك نتيجة محافظة الجيزه اضغط هنا

نتيجة محافظة 6 اكتوبر اضغط هنا

نتيجة محافظة القليوبية اضغط هنا


بالنجاح والتوفيق

شارك الموضوع مع اصدقائك الان :

113 التعليقات:

  1. انا عايز اعرف يعنى انا مش هجيب الشهادة ولا

    ردحذف
  2. اين نتيجة الصف السادس

    ردحذف
  3. انا عايزة اعرف نتيجة الصف السادس الابتدائى الترم التانى دلوقتى حالا

    ردحذف
  4. لو سمحتو يا جماعه هى النتيجة مش هتبان

    ردحذف
  5. انا عايزه الشهادة

    ردحذف
  6. انا عايزة اعرف النتيججججججججججججججة

    ردحذف
  7. يا جماعه الصبر مفتاح الفرج اصبروا
    دا انا اول واحد عاوز اعرف النتيجه
    لاكن اعمل ايه لازم اصبر ونتوا كمان لازم تصبروا

    ردحذف
  8. النتيجة هتظهر بكرة

    ردحذف
  9. انا عايزة اعرف النتيجة اسمى ندى إبراهيم حلمى فى محافظة القاهرة مدرسة مهران الخاصة رقم جلوسى 25998 ... ارجو امساعدة

    ردحذف
  10. احنا عاوزين النتيجة

    ردحذف
  11. انا عايزة اعرف النتيجة اسمى/////مريم سند يسري واصف

    محافظة الاسكندرية

    رقم جلوسي //////106981

    ردحذف
  12. plz el natega kda kter

    ردحذف
  13. انا عايز النتيجة ورقم جلوسى 80683

    ردحذف
  14. متى سوف تظهر النتيجة ارجوا الرد

    ردحذف
  15. ياجماعه هل النتيجه ظهرت بالفعل ام لا ارجو الرد ضروري

    ردحذف
  16. هتظهر امتا يعنى

    ردحذف
  17. حتي هذه اللحظة لم تظهر النتيجة بعد

    ردحذف
  18. انا رقم جلوسى 14054 واريد ان اعرف نتيجة الصف السادس الابتدائى الترم الثانى بمحافظة الجيزة وشكراجزيلا لكم

    ردحذف
  19. عايزين نعرف نتيجه الشهاده الابتدائيه

    ردحذف
  20. النتيجةظهرت ولالسة

    ردحذف
  21. عاوزين نتيجه القاهرررررررررررررررررره

    ردحذف
  22. عايزاعرف نتيجتي رقم الجلوس76152

    ردحذف
  23. يا جماعة انا عاوزة النتيجة اكتر منكو والله بس لازم نصبر هي هاتطلع بكرة انشاء الله علي وزارة التربية والتعليم سيبكو من المنتديات الهبلة دي اوكي
    بكرة الموافق واحد ستة

    ردحذف
  24. عايز النتيجة ورقم جلوسى 80683

    ردحذف
  25. عايز اعرف النتيجة

    ردحذف
  26. انا عايز النتيجة بسررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعة

    ردحذف
  27. فين النتيجة

    ردحذف
  28. ارجو معرفة النتيجة وظهورها فى اقرب وقت

    ردحذف
  29. الحمد لله النتيجه طلعت وانا الاول
    مبروك ليه وعقبال كل مجتهد

    ردحذف
  30. اريد النتيجه الشهاده طلعت

    ردحذف
  31. انا عيزة اعرف النتيجة حتظهر امتة ؟

    ردحذف
  32. النتيجة ظهرت انا عوزاعرفها

    ردحذف
  33. ارجو ان تظهرو نتيجة الصف السادس الابتدائئ على 15781

    ردحذف
  34. اين النتيجة حرااااااااااااااااااااااام

    ردحذف
  35. تمت عـــــــــــــــــــــــــــــــــــاوز اعرف النتيجـــــــة

    ردحذف
  36. انا عيزى اعرف النتيجة بسرعة ارجوكم

    ردحذف
  37. عايز النتيجة

    ردحذف
  38. فين النتيجه انا فى توتر وقلق مريم محمد متولى الصف السادس رقم جلوسى 4637

    ردحذف
  39. عايزة اعرف النتيجة رقم جلوسى 11376

    ردحذف
  40. انا عاوزه النتيجة و رقم جلوسى 16286

    ردحذف
  41. النتيجة؟

    ردحذف
  42. أنا عاوز أعرف نتيجتى إسمى:عمار شاكر إبراهيم الجندى رقم جلوسى 140077

    ردحذف
  43. الموقع ده اشتغاله وله ايه فين النتيجه ياعمنا

    ردحذف
  44. ارجووووووووووووووووكم النتيجةهتظهر امتى

    ردحذف
  45. مشكورين على اللينك

    ردحذف
  46. عايز نتيجة الصف السادس الابتدائى

    بسررررررررررررعة

    ردحذف
  47. فين نتبجة اسكندرية

    ردحذف
  48. اين نتيجة المنيا

    ردحذف
  49. رقم الجلوس 19888

    ردحذف
  50. انا عايز اعرف اللللللللللنتيجة بسرررررررررررعة لو سمحتو الرجاء الاهتمام
    على نتائج اسوان

    ردحذف
  51. امتى هتطلع نتجةالصف السادس

    ردحذف
  52. يا جماعة موقع التربية و التعليم مش جايب غير نتيجة الغربية و القاهرة احنا عايزين اسكندرية يا جماعة هى امتا حتيجى

    ردحذف
  53. انا عااااااااااااااااايزة اعرف النتيجة وانا اسمى فاطمة

    ردحذف
  54. بقالنا يومين بنلف كل المواقع والمنتديات
    ومفيش ولا واحد صادق
    امتى هتظهر النتيجة
    جزاكم الله خيرا

    ردحذف
  55. انا عاوز اعرف النتيجججججججججججججججججججججججة

    ردحذف
  56. انا اسمى محمود نبيل النبوى محمود رقم الجلوس 94330 انا عايز نتيجة سنه سته الترم الثانى محافظه لاسكندريه ارجوكوم هههههههههههه

    ردحذف
  57. نفسى اعرف النتيجة طلعت فى القاهرة واسكندرية لا لية اية النوم ال هما فى دة حرام عليكم زلتونا الواحد ارف مش عايز يعرف

    ردحذف
  58. هى النتجة غايبة عن الوجود و لا ايه الواحد قلقان ايه النتيجة الغايبة ديه ديه نتيجة و لا عربية لسه بتفكر انها تمشى

    ردحذف
  59. فين نتيجة الصف السادس الابتدائى بالاسكندرية رم ابنى الجلوس 79021 بمدرسة النصر للبنين

    ردحذف
  60. 104867 ارجوكم الشادة

    ردحذف
  61. عايزين النتيييييييييجججججججة

    ردحذف
  62. انا عيزة اعرف النتيج بسرعة

    ردحذف
  63. انا عايز النتيجة

    ردحذف
  64. رضوى صبرى منصور4 يونيو 2011 في 9:00 م

    اناعاىزالشهادةبسرعة

    ردحذف
  65. مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررين

    ردحذف
  66. النتيجه

    ردحذف
  67. أريدالنتيجة

    ردحذف
  68. مشكورررررررررررررررررين على ايه

    ردحذف
  69. من ابتسام سيد سيد احمد انا مش احتمل اكتر من كده انا بسهر على النت عشان النتيجة انا او اختى من الاسكندرية

    ردحذف
  70. شيرى المصرى5 يونيو 2011 في 4:17 م

    عاوزة اعرف هما سنة ساتة هيخدو كمبيوتر

    ردحذف
  71. درجات الصف السادس الابتدائى مشوفنهاش محافظة الغربية مركززفتى قرية العايشةرقم جلوسى 41305

    ردحذف
  72. انا بش عاويزها خالص

    ردحذف
  73. انا اسمى اصاله رضا ابراهيم عبد الباقى

    ردحذف
  74. انا عايزه اعرف نتيجه محافظه الدقـــهـــلـــيه بليييييييييييز

    ردحذف
  75. هااااااااااي النتيجه

    ردحذف
  76. النتيجه

    ردحذف
  77. الحمد لله جبت النتيجه ونجحت

    ردحذف
  78. فين مكان كتابة رقم الجلوس

    ردحذف
  79. اين نتيجة اسوان

    ردحذف
  80. mabbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrok

    ردحذف
  81. رقم جلوسى109841 بالدقهليه



    وعلى فكره حررررررررررررررررررررررام

    ردحذف
  82. انا عيزة اعرف نتجتى

    ردحذف
  83. انا عايزة نتيجة الصف السادس الابتدئى بمحافظة الفيوم وانا اسمى جهاد محمد عويس

    ردحذف
  84. انا عايزة نتيجة الصف السادس بمحافظة الاسكندرية انا اسمى اسراء حسن السيد ورقم الجاوس 51320

    ردحذف
  85. انا اريد معرفة الناتيجة
    رقم جلوسي =874

    ردحذف
  86. ياناس ياهو اناعيز اشوف النتيجا

    ردحذف
  87. انا عوزالنتيجا
    رقم الجلوس 2388

    ردحذف
  88. نورالدين رمضان سيد 999

    ردحذف
  89. ضياء خالد

    ردحذف
  90. اللى عايز الشهاده يترك رقم الجلوس والمحافظة التابع لها

    ردحذف
  91. ليه الشهادة مش ظهرة انا عايزة الشهادة

    ردحذف
  92. بسنت محمد يوسف

    76741

    نتيحة بسنت محمد

    انا عيزة اعرف النتيجة رقم الجلوس 76741

    ردحذف
  93. انا عايزة اعرف النتيجة ياريت تجيبوها

    ردحذف
  94. النتيجة فين

    ردحذف
  95. انا من المنوفية وعاوزة اعرف النتيجة حالا

    ردحذف
  96. محمد العنانى محمدحسن 3040

    ردحذف
  97. انا مش عارف النتيجه

    ردحذف
  98. البرنس اسلام انامش عارف النتيجة

    ردحذف
  99. يا جماعه الصبر امال السنادى هنعمل ايه

    عبدالرحمن صبرى

    ردحذف
  100. امتها تظهر الشهادة الصف السادس 2012 من الغربية

    ردحذف
  101. اين هتجي شهادة الصف السادس امتي بتاع الغربية

    ردحذف
  102. هي فين النتيجة

    ردحذف
  103. انا مش عارفة اجيب النتيجة

    ردحذف
  104. عيزة اعرف النتيجة للصف السادس 2012 بحلوان

    ردحذف
  105. 16855 القاهرة

    ردحذف
  106. please i want to now the result now //my seat number is 70974// my name is mariam mohmed// thank you

    ردحذف
  107. اريد معرفة نتيجتى محافظة القاهرةرقم الجلوس 158698
    سما سامى محمد انور

    ردحذف
  108. على فكرة النتيجة ظهرت

    ردحذف
  109. على فكرة النتيجة ظهرت

    ردحذف
  110. هى النتيجة هتظهر امتى

    ردحذف
  111. انا نجحت

    ردحذف

الاعلي