28‏/05‏/2011
422 التعليقات

نتيجة الشهادة الاعدادية 2011 - الترم الثاني

2:41 م
نتيجة الشهادة الاعدادية 2011 

نتيجة الشهادة الاعدادية 2011


نتيجة الشهادة الاعدادية 2011



نتيجة الصف الثالث الاعدادي الترم الثاني 
2011 سيتم وضع النتيجة علي 
الموقع الرسمي لوزراة التربية والتعليم 
المصري لجميع المحافظات فور صدور 
قرار من الوزارة بصدور النتيجة
وسيقوم ايضا موقع لينك 0777 التابع 
لشركة لينك بوضع النتيجة علي 
موقعه ولكن لمستخدمي لينك 
دي اس ال فقط .



للدخول لموقع وزارة التربية والتعليم اضغط هنا
ثم اختر المحافظة واكتب رقم الجلوس

نتيجة اعدادية القاهره من موقع لينك اضغط هنا

نتيجة اعدادية الجيزه من موقع لينك اضغط هنا

بالنجاح والتوفيق

يرجي عدم وضع ارقام جلوس في التعليقات


ساهم في نشر الموضوع :

422 التعليقات:

  1. مشكووووووور

    ردحذف
  2. ادعو لنا بالتوفيق عقب صدور نتيجة الشهاده الاعداديه

    ردحذف
  3. يارب كل من تعب واجتهد فى تحصيل العلم ينجح امين

    ردحذف
  4. يارب تنجح اتتح

    ردحذف
  5. انا بمحافظة الاسكندرية وعايز النتيجة الاعدادية للثالث الاعدادى الترم الثانى 2011

    ردحذف
  6. انا لوسمحتم بعد اذنكم عايز نتيجة الصف الاول الائبتدائى

    ردحذف
  7. لو سمحتم انا من بورسعيد مدرسة قاسم امين ارجوا شهادةالصف السادس فورا

    ردحذف
  8. نتيجة البحيرة امتا

    ردحذف
  9. عايزه النتيجه

    ردحذف
  10. نتيجة البحيرة امتا

    ردحذف
  11. يا جدعان انا عايز اعرف الشهاده هتبان امتى

    ردحذف
  12. لوسمحتم اناعايز نتيجة الشهاده الاعداديه فور صدورهانامن المنيا

    ردحذف
  13. محمود عبد الحميد عبدلله3 يونيو، 2011 10:23 ص

    انا بمحافظة القاهرة وعايز النتيجة الاعدادية للثالث الاعدادى الترم الثانى 2011

    ردحذف
  14. لا اله الا الله

    ردحذف
  15. هى النتيجه هتظهر امتى

    ردحذف
  16. امتى سيتم وضع النتيجة

    ردحذف
  17. رنيا جابر محمد جابر

    ردحذف
  18. مؤمن اسماعيل3 يونيو، 2011 2:10 م

    25088

    ردحذف
  19. شكرا بس ولا رابط جايب نتيجه تلته اعداي

    ردحذف
  20. انا عايزه نتيجه ثالثه اعدادي ..انا من بورسعيد ... اتمني النتيجه بسرعه لو سمحتم

    ردحذف
  21. بسرعة اصل انا اعد على نار ونار يا حبيبى ناااااار

    ردحذف
  22. ana ayza el nategaa

    ردحذف
  23. بليز انا كمان عايزه النتيجه بسرررررررررررررررررعه جدااااااااا ومش لاقيه رابط يجيب نتيجه الصف الثالث الاعدادي من فضلكم اللي يعرف اي رابط ينزله بسرعه لو سمحتم

    ردحذف
  24. انا من المنيا ممكن اعرف ميعاد ظهور النتيجة امتى جيجى

    ردحذف
  25. عايزة لنتيجة بسرعة احسن انا هامووووووت ونفسى اعرف النتيجة بسرعة جيجى المنيا

    ردحذف
  26. انا زهقت مش عارفه اجيب النتيجة

    ردحذف
  27. انا حسام اسامة عايز النتيجة فى اسرع وقت

    ردحذف
  28. انا عايز اعرف نتيجه الشرقيه زهرت ولا لاء

    ردحذف
  29. هى النتيجة هتظهر امتى من فضلوكوا اللى عارف رابط ينزلوة

    ردحذف
  30. انا عاوزه النتيجه بسرعه بقى

    ردحذف
  31. انا من فضلكم عايزة اعرف النتيجة....محافظة الغربية

    ردحذف
  32. النتيجة من فضلكم

    ردحذف
  33. انا اسامة وعاوز اعرف نتيجة الشهادة الاعدادية

    ردحذف
  34. عايزة اعرف النتيجة بسرعة المنوفية جنزور

    ردحذف
  35. ارجوكو النتيجة بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسرعة

    ردحذف
  36. محمد اشرف

    ردحذف
  37. انا منة نفسى انجح

    ردحذف
  38. الحب جميل

    ردحذف
  39. عيزين النتيجة

    ردحذف
  40. عايزين النتيجة بسرررررررررررعة

    ردحذف
  41. عايز اعرف النتيجة فورا

    ردحذف
  42. ارجو النتيجة رقم الجلوس 60433 ادارة بنها

    ردحذف
  43. عايزة باسرع وقت ممكن النتيجة عشااااااااااااان قلقانة جدا

    ردحذف
  44. LW SAMHTM OLO EL NATEGA EMTA

    ردحذف
  45. لو سمحت انا عاوز نتيجة رقم الجوس دة673

    ردحذف
  46. انا جالي شلل نصفي لو مجبتليش النتيجه هيجيلي شلل كولي ويبقاء زنبي في رابكوم كلوكم ده رقمي 377020 بالله عليكم لجبولي النتيجه ربنه يخليكوم او رابط حته او المعاد اوي اي حاجه في رغيف المهم تردو عليه

    ردحذف
  47. يااااااااااااااااااااااااارب

    ردحذف
  48. حتي الان لم تظهر النتيجة بعد , وفي حال ظهورها ستتمكنوا من معرفة ذلك
    عبر موقع وزارة التربية والتعليم المذكور في الموضوع

    ردحذف
  49. أرجوكو النتيجة بسرعة

    ردحذف
  50. متي سوف تظهر نتيجة الشهادة الاعدادية بمحافظة الشرقية

    ردحذف
  51. عايزه نتيجه الصف الثالث الاعدادي

    ردحذف
  52. ادعولى علشان انا خايف خالص ربنا معنا مسحين ومسلمين اللـــــــــه محـــــبــــه

    ردحذف
  53. عايز نتيجة حلــــــــــوان لـــــــــــــــــــــــــــو سمحتــــــــــــــوا ورقـم الجلــــــــــــوس 25013

    ردحذف
  54. محافظة القاهرة امتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى؟؟؟؟؟ظ

    ردحذف
  55. عاوزةنتيجة الجيزة لرسمحتم من فضلكم ورقم الجلوس 9243

    ردحذف
  56. tb ana msh 3ayza tezharly leh?

    ردحذف
  57. محافظة دمياط امتي كانو بيقولو انها هتبان النهارده ؟؟ عايزين نخلص بقا ياعم انت وهو

    ردحذف
  58. عايز نتيجة الاعدادية محافظة القليوبية

    ردحذف
  59. احمد محمد غنام4 يونيو، 2011 3:54 ص

    عايز نتيجة القليوبية

    ردحذف
  60. اناقلقانة ومرعوووووبة من فضلكم أظهروا النتيجة ببببببببسسسسسسسسسسسسسرررررررررررععععععععععععععععةةةةةةة

    ردحذف
  61. يارررب النتيجة تظهر بقى انازهقت ومليت اوى من فضلكم طمنوناوقولو ا النتيجة هتظهر امتى بالضبط وياريت تكون ببببببببسسسسسسسسررررررررررععععععععععةةةةةةةة

    ردحذف
  62. heya cairo emta b2a ana zh2t b2a

    ردحذف
  63. ياجماع الشهاده هاطتلع امتى انا تعبت والله مفروض يكون فى رابط حتى ليها اعملوا جهودكم وجيبوها

    ردحذف
  64. النتيجه امته

    ردحذف
  65. انا عوزه النتجه بسرعه ويارب ننجح كلنا

    ردحذف
  66. يااارب النجاح للجميع

    ردحذف
  67. من فضلوكو انا عايزالنتيجه بسرعه

    ردحذف
  68. pleas انا عاوزة النتيجه بسرعة ويا رب انجح

    ردحذف
  69. نتجة الاعدادية محافظة 6اكتوبر اريدها على الفور

    ردحذف
  70. انا عايزة اعرف النتيجة هتظهر امتى انا من مدرسة سوزان مبارك بمنوف ورقم جلوسى 10147 ياريت تظهر فوراااااااااااااااااااا

    ردحذف
  71. انا عايزة النتيجة فورااااااااا علشان انا بقيت قلقانا جداااااااااااااااااااورقم جلوسى 10147ادارة منوف

    ردحذف
  72. بالنجاح ان شاء اللة تعال

    ردحذف
  73. محافظة شمال سيناء عيزين النتجة الشهادةالاعدادية لو سمحتوا وا حتسمحو فى كل محافظةمصر

    ردحذف
  74. انا مش عارفة اجيب االشهادة ممكن حد يقولى ازاى

    ردحذف
  75. اللة اكبر ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ب

    ردحذف
  76. الاسم محمد سيد عبد الغنى محمد جولى

    ردحذف
  77. حد يقولنا نتيجة محافظة القاهرة امتىىىىىىىىىىىىى ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  78. ياربالنجاح للكل محافظة الغربية

    ردحذف
  79. انا نجحت الحمد لله عقبال الجمميع انشاء الله
    لجين سعد

    ردحذف
  80. هو فية اية هي نتيجة البحيرة مش ناوية تطلع

    ردحذف
  81. هل يمكنني معرفة نتيجة babyclass من موقع وزارة ال تربية و التعليم

    ردحذف
  82. 8844 الجيزه

    ردحذف
  83. اننى خائفة جدآ من النتيجة أجوكم تطمنونى عليها رقم الجلوس 62572 محافظة الجيزة_يااااااااااااااارب

    ردحذف
  84. ألف شكر على المجهود الرائع والمساعدة الفعالة في إظهار النتائج المختلفة لكم جزيل الشكر

    ردحذف
  85. انا محمد من الجيزه وعيز النتيجه

    ردحذف
  86. اناعايزنتيجةالصف الثالث الاعدادى فى محافظة مطروح

    ردحذف
  87. لوسمحت نتيجة الشهادة الاعداديةامتة

    ردحذف
  88. سماح علي عويس قطب محمد رقم الجلوس 18585

    ردحذف
  89. احمد السنباوى المنوفية4 يونيو، 2011 1:56 م

    يارب النتيجة تظهر هى هتظهر امتة انا مرعوب

    ردحذف
  90. انا خايف خالص ولهى رقم الجلوس 371

    ردحذف
  91. السنباوى كفر البتانون4 يونيو، 2011 2:03 م

    ياجماعة حد يطمنى على اى حاجة انا مرعوب plss

    ردحذف
  92. حد يقولنا اعدادية القاهرة امتى

    ردحذف
  93. مش عارف اشوف النتيجه

    ردحذف
  94. عايزة نتيجة الشهادة الاعدادية اول ما تظهر ارجوكوا محافظة الجيزة

    ردحذف
  95. حراااااااااااااااااااااااااااااام فين النتيجه انا عايزه اعرفها

    ردحذف
  96. انا من الدقهلية
    عايزة اعرف النتيجة امتى راح تظهر

    ردحذف
  97. حد يرد علينننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننا

    ردحذف
  98. حرام عليكم اين النتيجة احنا قلقانين اوى

    ردحذف
  99. حرام عليكم اين النتيجة احنا قلقانين اوى

    ردحذف
  100. عايز نتيجة الاعدادية لمحافظة الجيزة

    ردحذف
  101. النتيجة فين

    ردحذف
  102. انا من القاهرة و عايزة النتيجة بسرعة

    ممكن بس تنزلو اى رابط اجيب منه النتيجة

    يااااااااااااااارب تنجح كل الى ف الاعدادية يااااااارب

    ردحذف
  103. متى ستظهر النتيجة الاعدادية بشمال سيناء

    ردحذف
  104. يارب كل طالب اجتهد ينجح

    ردحذف
  105. والنبى ابعتوا نتيجة 140572 عشان ابوه قلقااااااااااااان

    ردحذف
  106. ya gama3a hya al natiga asln hattla3 amta

    ردحذف
  107. انا عايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز نتيجة العدادية حلواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

    ردحذف
  108. م بالكامل :محمد فرغلى محمود محمد
    المحافظة :اسيوط / المركز:صدفا
    رقم الجلوس:44270

    ردحذف
  109. بصو يا ناس احب ابشركو ان كل اللى ذاكر هيسقط
    شعار الامتحانات 2010
    1:من سهر الليالي بات العام التالي.
    2:من نام وارتاح نال النجاح
    :D :D :D :D :D
    مش هقول اسمي :D :D :D

    ردحذف
  110. لسه مطلعتش النتيجه

    ردحذف
  111. عاؤزة النتيجة ياعسل

    ردحذف
  112. ياريت ياجماعة النتيجة فى اسرع وقتللصف الثالث الاعدادى

    ردحذف
  113. انا من محافظة حلوان ولة لاقى نتيجة ابتدائى ولة اعدادى لية كدا ممكن تردو علية لو سمحتم

    ردحذف
  114. حرام عليكم عاوزة نتيجة الصف الثالث الاعدادى المنوفية

    ردحذف
  115. عايز النتيجه ورقم الجلوس اهو
    423264

    ردحذف
  116. 6اكتوبر امتا حرام كدة

    ردحذف
  117. 17709 ومشكوووووووووووووووووور

    ردحذف
  118. انا اسمى ايمان محمد سعد الابطح عايزة النتيجة ورقم جلوسى 1226

    ردحذف
  119. جزاكم الله خيرا

    ردحذف
  120. عايزةالنتيجةفى اسرع وقت يارررررررررررررررررررب النجااااااااااااااااااح رقم جلوسى6381

    ردحذف
  121. يارررررررررررررررررررررررررب ننجحححححححححححححح

    ردحذف
  122. امتى اعدادية القاهرة ريحونا بقى حنا تعبنا من الاشاعات و على الاقل قولولنا الميعاد

    ردحذف
  123. فين نتيجة الصف الثالث الاعدادى

    ردحذف
  124. انا اسمى نوران محمد على مراد ورقم جلوسى 68297

    ردحذف
  125. اريد ان تعلن نتيجة السهاده الاعداديه لمحافظة القليوبيه فى اسرع وقت ممكن اسمى محمود احمد رزق احمد ورقم جلوسى هو

    ردحذف
  126. هى امتى النتيجه بقااااااااااااااا

    ردحذف
  127. عوزة النتيجة رقم جلوسي 362265

    ردحذف
  128. ارجو معرفة الشهادة الاعدادية لمحافظة القليوبية الترم الثانى لعام 2010 \2011

    ردحذف
  129. عوزة نتيجة اولا اعدادى

    ردحذف
  130. أنا عايز النتجة يولاد الوسخة

    ردحذف
  131. انا عوزة النتيجة ارجوكم بليززززززززززززززززز رقم جلوسي 423540

    ردحذف
  132. يارب ننجح كلنا يارب ونخش ثانوى

    ردحذف
  133. يارب انجح انا وامة المسلمين اجمعين

    ردحذف
  134. انا اسمي هاجر عطية دسوقي وعاوزة النتيجة من فضلكم رقم الجلوس 31301

    ردحذف
  135. صبارنى يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييارب

    ردحذف
  136. انا اسمي عباس عباس عباس ابو مطر رقم الجلوس 45487

    ردحذف
  137. انا اسمى كريم عربى محمد سيدرقو الجلوس40180

    ردحذف
  138. ارجو لنا التوفيق و النجاح

    ردحذف
  139. يابرنس الشهاد علشن فى ناس بت موت ببببببببببببسسسسسسسرععععععععععععععععععععععععععععةةةةةةةةةة

    ردحذف
  140. وحياة ابوك يا شيخ ان شاء الله يخليلك عيالك ترد علي ما موعد ظهور نتيجة الشهادة الاعدادية باسوان

    ردحذف
  141. ان شاء الله نجحين

    ردحذف
  142. عايزه اعرف النتيجه

    ردحذف
  143. انا عايزة النتيجة

    ردحذف
  144. يارب النتيجة تظهر بقى علشان الواحد زهق

    ردحذف
  145. عايزة النتيجة تظهر بقى احنا اعدين على اعصابنا...الرحمة

    ردحذف
  146. النتيجة هتظهر امتى ؟؟؟؟في ناس بتموت؟؟؟

    ردحذف
  147. انامن حلوان ارجوا منكم ان تظهرواالنتىجة الان

    ردحذف
  148. يا جماعه كفايه استعباط بتعلقوا من غير متستفيدوا

    ردحذف
  149. مشكورررررررررررررررررررررر

    ردحذف
  150. النتيجة هاتظهر أمتى

    ردحذف
  151. عاصم علاء الدين5 يونيو، 2011 11:51 ص

    انا عايز اعرف النتيجة هتظر امتى رقم جلوسى 26026 يارب تطلع بسرعة

    ردحذف
  152. انا عاوزة الشهادة الصف الثالث الاعدادى الان ممممممممكن بسرععععععععععععععععة يوة بقى ليكو الحلاوة

    ردحذف
  153. يا جماعة النتيجة هتظهر النهاردة او يوم التلاتاء محافظة الجيزة

    ردحذف
  154. ممكن الشهادة انا رقم الجلوس109527 احمد محمود شرقاوى

    ردحذف
  155. مشكووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  156. النتيجة هتظر امتى

    ردحذف
  157. انا عايز نتيجة الثالث الاعدادي لمحافظة الجيزة الان pleas

    ردحذف
  158. انا نفسى النتيجة تطلع بسرعة
    عشان مش قدرة استنى

    ردحذف
  159. متى تظهر النتيجة الاعدادية

    ردحذف
  160. شروق رجب نوبي سعدي5 يونيو، 2011 12:36 م

    انا عوزة النتيجة وانجح

    ردحذف
  161. اين نتيجة الصف الثالث الاعدادي

    ردحذف
  162. يااااااااااااااااااااااااااارب اجيب مجموع عالي
    ارجو النتيجه في اسرع وقت

    ردحذف
  163. عايز اعرف النتيجة

    ردحذف
  164. ana asme zeina atmana el natega besor3a

    ردحذف
  165. النتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييجة بقى انا اتخنقت يا جماعة مفيش اى حد يطمنا لييييه كله بثوايه

    ردحذف
  166. الشهادة الاعدادية بالمنوفية هتظهر امتى

    ردحذف
  167. انا محمد ياريت النتيجة تنزل بة

    ردحذف
  168. انا عاوز اعرف النتيجة بمحافظة الغربيةالاسم مؤمن احمد محمد الزناتى رقم الجلوس 9098 ياريت حد يعرف النتيجة

    ردحذف
  169. شكرا بس مافيش ولا موقع بيجيب النتيجه

    ردحذف
  170. ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب النتيجة تبان انابجد والله العظيم تعبت الله يخليكم اعلونها بقى

    ردحذف
  171. عايز اعرف النتيجة رقم الجلوس393219

    ردحذف
  172. ادعولى ان انجح واجيب مجموع ثانوى واطلع الاولى على الصف ان شاء الله علشان انا بطلع الاولى كل سنة وربنا يستر على السنة دى

    ردحذف
  173. يا جدعان في النتجة القليوبية

    ردحذف
  174. اريد ان اعرف النتيجة بسرعة
    البحيرة
    ياااااااااارب

    ردحذف
  175. وين النتيجه حقت ثالث متوسط

    ردحذف
  176. انا عوز النتيجه رقم الجدلوس19262

    ردحذف
  177. انا عايزا ارقام الجلوس بتاعت مدرسة محمد عبده الاعدادى بنين فى عين شمس

    ردحذف
  178. ya gmaaa ana men el monfea maesh arf el natega hatban amta

    ردحذف
  179. انا عاوز النتيجة ورقم جلوسى 3954

    ردحذف
  180. زي الزفت

    ردحذف
  181. يارب كلنا ننجح بحق التعب اللى تعبنا اللهم امين

    ردحذف
  182. بليز النتيجه اعصابى تعبت

    ردحذف
  183. حد يقولى اجيب النتيجى منين مش عارفة

    ردحذف
  184. عايزة اعرف نتيجةتالت اعدادية

    ردحذف
  185. عااااااااااااااااااااوزة نتييييييجة البحيييييييره بــــســـــرعـــــــة بليييييييز ادعولى الى يعرف اى رابط يحطه ضرورى

    ردحذف
  186. عيد الرحمن5 يونيو، 2011 8:47 م

    انا
    عااااااااااااااااااااوزة
    النتيجة الجيزةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة وا بسرع وشكررررررررررررررر

    ردحذف

الاعلي