16‏/09‏/2010
111 التعليقات

تحميل لعبة pes 2011 - بيس 11 برابط واحد

4:56 م
تحميل لعبة بيس PES 2011
Pro Evolution Soccer 2011 Demo
بيس 11 ديمو - تحميل برابط واحد مباشر وسريع ويستكمل التحميل


 لعبة pes 2011 بيس 11




تحميل لعبة PES 2011 - بيس 11 
Pro Evolution Soccer 2011 Demo

فيديو من داخل اللعبه



اللعبه مازلت نسخه ديمو (تجريبيه) غير كامله


موقع اللعبه


PES 2011



متطلبات تشغيل اللعبه
( يرجي مراعاة توافر هذه الامكانيات قبل تحميل اللعبه حتي تعمل اللعبه بشكل سليم ) 

RECOMMENDED
Windows XP SP3, Vista SP1
Intel Core2 Duo 2.3GHz or equivalent processor
2GB RAM
10GB free hard disk space
8x DVD-ROM Drive
DirectX 9.0c compatible video card. 256MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 7900 or AMD/ATI Radeon HD2400 or better)
DirectX 9.0c compatible sound card
DirectX 9.0c or higher (included on Disc)
Multiplayer: TCP/IP Broadband Internet connection
Windows compatible USB Gamepad
1280 x 720 monitor resolution



يجب تنصيب Directx 9.0c

بعد تحميل اللعبه ستكون علي هيئه ملف exe قم بتنصيبه علي جهازك اولا

في حاله حدوث مشاكل اثناء التشغيل كظهور شاشه سوداء او خروج اللعبه 
فهذه المشكله تكون من كارت الشاشه ( غير مطابق للمتطلبات )

التحميل

size : 1.3 Gb

تحميل اللعبه من رابط واحد مباشر وسريع


اضغط هنا للتحميل



كلمات دليليه


تحميل لعبه بيس 2011 , برو 2011 , PES 11 , PES 2011 , DOWNLOAD PES 2011 , تنزيل بيس 2011 
برابط واحد 

تحميل لعبه 2010 pes مساحه صغيره جدا

شارك الموضوع مع اصدقائك الان :

111 التعليقات:

  1. ان بيس 2011 جميله جدن جدن وانها احلى لعبه فى العاب كره القدم

    ردحذف
  2. انا نزلتها وسطبتها بس مشتغلتش
    وخرجت
    بس انا عندى pes20210 شغاله
    يبقى الخطا فين؟

    ردحذف
  3. هو احتمال يكون كارت الشاشه المفروض يبقي
    Shader 3.0
    فانت شوف كارت الشاشه بتاعك ممكن تلاقيه
    Shader 2.0
    وتقريبا هي دي المشكله.

    ردحذف
  4. تسلم خيو
    لعب

    ردحذف
  5. اللعبة عندي ما تشتغل اكبس على تحميل يجملي هذا الموقعabout:blank

    ردحذف
  6. اناعندي بيس 11 مش يتشتغل عندي ليه جربتها عند جهاز تاني واشتغات ليه قولولي الحل

    ردحذف
  7. أنا عندى بيس 2011 مش رضية تنزل

    ردحذف
  8. انا عندى شغالة وز الفل تسلم الايدى

    ردحذف
  9. افيدوني افادكم الله

    الشاشة بتظهر عندي اسود :(

    ردحذف
  10. ايه يا عم وانت بتفك الضغط الجهاز ممكن يولع مينغعش لعبه حوالي 6 او 7 جيجا تتحمل من رابط واحد

    ردحذف
  11. جامدة طحن

    ردحذف
  12. شكرا على اللعبة لكن لما اشغلها اجد فيق برشلونة وبايرن ميونيخ فقط

    ردحذف
  13. موعارف طريقة التحميل

    ردحذف
  14. شكرا يامعلم وجارى التحميل ولو فى حاجة ارجو الرد

    ردحذف
  15. يا ريت حد يفهمني انا حملت اللعبة وكل ما اجي اسطبها بوصل لحد المكان اللي بختار منو اللعبة اتنزل فين بختار c موش راضي d برضو كل البرتشنات موش عايزة الحل بسرعه والنبي

    ردحذف
  16. مش عارف احملها

    ردحذف
  17. يطلعلي فرغات ايش اكتب فيهاااااااااااا

    ردحذف
  18. السلام عليكم انا\عمرو كل حاجة تمام بس المشكلة لما بعمل سيت اب بيجبلي رسالةIgnore---Abort---Retry

    ردحذف
  19. يباركلك الف شكر

    ردحذف
  20. ياحبيبي النسخه ديمووو ؟؟ demo ياريت اذا كانت نسخه كاملة

    ردحذف
  21. مشكور علي اللعبة

    ردحذف
  22. احملها ازاي بسرعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  23. انها لعبه جميله ولا لعبتها واكثر من رائعه

    ردحذف
  24. انها لعبة رائع و المهرات جمي
    اة

    ردحذف
  25. هى بتنزل منين

    ردحذف
  26. اللعبة مبتشتغلش كل نا اجي اسطبها يقولي retry

    ردحذف
  27. اللعبة جامدة

    ردحذف
  28. اللعبة شغالة ذى الفل

    ردحذف
  29. يفضح عرضها ما ابطئها

    ردحذف
  30. اللعبة بطيئة جدا

    ردحذف
  31. امته هتنزلو اللعبه كمله

    ردحذف
  32. ياجدعان ممكن موصفات الجهاز بالعربي

    ردحذف
  33. بسراحة انا نزلتهل وستبطها واشتغلت والله جميلة جدا حاولوا مرة تانية

    ردحذف
  34. الله روعة اخي شكـــــــرااا جزيلا

    ردحذف
  35. عاوز انزل لعبة pes 2011

    ردحذف
  36. جامده أخر حاجه

    ردحذف
  37. مش عارف احمل اللعبه

    ردحذف
  38. ياجماعة انا بتضر لي شاشة سوداء

    ردحذف
  39. الله روعة اخي شكـــــــرااا جزيلا

    ردحذف
  40. يا جماعة بليز حد يعرفني بتتحمل ازاي؟

    ردحذف
  41. شكراااااااااااااااااا

    ردحذف
  42. شكراا
    اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  43. salam alykom
    هال هدي game من النوع بلاي شتيشن 2 أو بلاشتيشن 3 أو من النوع أخر في العب و..الوضوح وشكل أم لي الإكس بوكس 360

    ردحذف
  44. مش عارف طريقة التحميل

    ردحذف
  45. مش عارف احمل العبة

    ردحذف
  46. نا لما بخش على رابط التحميل بيقولى فى خط او غير موجود ايه العمل

    ردحذف
  47. تم تعديل الرابط وحل المشكلة

    ردحذف
  48. العبه مش شغاله احتاج مساعدة

    ردحذف
  49. تسلم ايدك

    ردحذف
  50. حد يقولى بليز انزلها ازاااااااى

    ردحذف
  51. انا عايز ازاى انزلها

    ردحذف
  52. انا لسه بنزلها يا رب تشتغل

    ردحذف
  53. يا اخوانا قبل التنزيل شوفوا امكانيات جهازك

    ردحذف
  54. كيف احملها ماعرفت

    ردحذف
  55. انا عندى لما نزلتها دست على الايكونة ظهرتلى شاشة بتقول خطا فى القراءة اة الحل

    ردحذف
  56. عاوز بتش للعبةpes6 يخليها2011

    ردحذف
  57. لكنها غير كاملة

    ردحذف
  58. تكفون ساعدوني
    لمن اشغل العبه يقول توقف البرنامج عن العمل تكفون ساعدوني

    ردحذف
  59. اللعبة لاتعمل بيقولى خطأ

    ردحذف
  60. انا عندى لما نزلتها دست على الايكونة ظهرتلى شاشة بتقول خطا فى القراءة اة الحل

    ردحذف
  61. كيف احملها

    ردحذف
  62. انهاجميلة جيداجيدا

    ردحذف
  63. مش عارف انزل الرابط bgy

    ردحذف
  64. كويس كويس

    ردحذف
  65. يجماعة اللعبة ممتازة بس حد يعرفنى احملها ازاي

    ردحذف
  66. لااعرف كيفية تحميل بيس 2011 أرجو أن ترسلوا لي كيفية تحميله بليز.....

    ردحذف
  67. ولا بيس ولا فيفا هى برو

    ردحذف
  68. good morning
    i,m sasa

    ردحذف
  69. thanxxxxxxxxxxx

    ردحذف
  70. فففففففففففف17 يونيو 2011 في 2:33 م

    لا اعرف ازاى

    ردحذف
  71. اما مش عارف احملها ازاى ارجو تعريف التحميل
    شكرا الزلبانى
    لو سمحتم عرفونى ازاى احمل

    ردحذف
  72. عندما اضغط على ستارت داونلود يظهر لي مربع به ok اضغط فيظهر لي صفحة بيضاء مكتوب اعلاها google فمما الخطا ارجو الرد السريع

    ردحذف
  73. اللعبة مشعارف انزلهاارجو حد يشرح لى الطريقة نفسى العب بيس 2011

    ردحذف
  74. ازاي احمل العبة

    ردحذف
  75. يا جماعة العبة مافيش احلا من كدة

    ردحذف
  76. مش عارف احمل

    ردحذف
  77. احملها منيييييييييييييييييييييين حد يقولى

    ردحذف
  78. العبة ما تحملت

    ردحذف
  79. لعبة جميلة بس ازاي احملها

    ردحذف
  80. ماني عارف تحميلها

    ردحذف
  81. انامش عارف احمل اللعبة

    ردحذف
  82. انا اريد التحميل فورااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  83. اناوالله عجبتني لعبة بيس 2011

    ردحذف
  84. ان بيس جامدة جدااااااااا

    ردحذف
  85. عايز انزلها

    ردحذف
  86. مش عارف احملها قولي الخطوات اللله يبارك فيكككككككككك

    ردحذف
  87. حاول تسهل طريقه التنزيل

    ردحذف
  88. صراحه ما رضي يشتغل معي

    ردحذف
  89. انا بحاول انزلها

    ردحذف
  90. نزلت بس ما مشت

    ردحذف
  91. اللعبة ما بتشتغل لييييييييييييييييية

    ردحذف
  92. اجمل واحسن لعبة

    ردحذف
  93. مش فاهم اى حاجة

    ردحذف
  94. اشرحلي بتنزل ازاي

    ردحذف
  95. انا مش عارف انزلها

    ردحذف
  96. انا مش عارف احملها

    ردحذف
  97. حلووووووووووووووووووووووووووووة بيس11

    ردحذف
  98. احملها ازاي بسرعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  99. معرفتش كفاش تنزل ارجو الرد

    ردحذف
  100. لااعرف كيف احملها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ارجوكم الرد

    ردحذف
  101. مين اعارف

    ردحذف
  102. ميرسي لتحميل اللعبة

    ردحذف

الاعلي